Början.

Den här bloggen startar jag nu så att ni kan följa min resa från Plektrum till ?.
Just det jag ska byta ut mitt plektrum mot något annat, och sedan byta ut nästa grej mot en annan, och så vidare....
För att till slut förhoppningsvis kunna byta till mig något så fint som en tv eller varför inte en lägenhet?

Jag har även satt lite regler för mig själv. En ny bytesgrej får endast vara i min ägo en vecka.
Skulle sju dagar ha gått och jag ej kunnat byta min grej så blir jag tvungen att Ge bort den till en av läsarna.

Ge mig gärna tips på saker som jag kan byta till. Jag kommer självklart att leta ute bland folk efter byten men jag kommer alltid att lyssna på era förslag i första hand.

Bloggen kommer inte bara att innehålla en massa tjat om mina byten. Utan det här kommer vara en plats för dig som ofta sitter där vid datorn och inte riktigt vet vad du ska leta efter. 
Jag kommer komma med många hemsideförslag och kanske några roliga youtubeklipp. 
Jag har även rätt bra koll inom musikvärden och kommer självklart att tipsa om alla genrers guldklimpar. 

Mycket Nöje!

Jag börjar som sagt med ett plektrum.

Plektrumet är använt på kanske fyra-fem spelningar med mitt gamla band Stillborn Subject.
Det är även använt på kanske två coverspelningar.
Som ni ser på bilden nedan så är det lite nött nere på höger sida.
Detta är en mindre skada som inte ska göra någon större skillnad i ditt spelande.
I och för sig så kan man använda ett plektrum till många saker.
Varför inte köpa dig en lott och använda den som din lyckoskrapa?

Jag vet inte, men vad skulle ni vilja byta mot mitt plektrum?


                 




/Rob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0