Intressanta förslag.

God afton,

OS-final på tv. Helt sjukt att det bara är kanadensiska domare på isen.
2-0 till Kanada just nu. Pronger skulle ha fått utvisning för crosschecking precis innan Kanadas 2-0 mål.
Men men.... Nu har jag inte en ishockeyblogg.

Som ni läst tidigare så har jag en endollarsedel i min ägo.
Den vill jag byta bort innan Torsdag.
 På bussen på väg hem från Mjölby(Innebandymatch förslust 14-3) så frågade jag några lagkompisar om de hade något intressant att byta med.
 Daniel var först med ett "vettigt" förslag. En innebandyboll i bra skick. Iofs var den stulen från Mjölby, men det var ändå intressant, inte varje dag man handskas med stöldgods.
 Spirre kom på att han hade en gammal öl som stod och ruttnade i kylen. Visserligen var det en 7,2:a, men jag är tveksam till att den går att göra ett bra byte med.
 Falken kom med det mest intressanta förslaget, då han erbjöd sig att byta ut två mössor mot min sedel.
Han sa att de var för små, men också att de inte var särsklit snygga. Han skulle ta med de till jobbet imorgon för en enklare visning. 
 Lill-Ankan hade också några mindre intressanta förslag då han erbjöd sig att byta ut en Homer Simpson-öppnare.
 Al bin ladin erbjöd mig ett gammalt mynt av något slag. Icke intressant.

Kul hur folket på bussen verkligen började fundera ut vad de kunde byta mot en endollarsedel.
Det höll oss sysselsatta en stund iaf.

Vi får se imorgon hur mössorna ser ut. Det lutar åt antingen dem eller innebandybollen.

Någon som har något annat förslag?
Någon som vill ha en mössa eller två? Eller en innebandyboll?


Igår var jag och kollade på "Farsan" med Linda, Emil och Sara. Den var helt ok.
Haha sen blev det SOS alarm i parkeringshuset. VAD HÄNDE DÄR?
Kul kul!!

Imorgon börjar en ny vecka. 
SNUSKIGT skönt att det bara blir en 4 dagarsvecka för mig och Emle!!! 
Vi ska nämligen åka med Linda och Sara till Mora i helgen! 
Ska bli riktigt skönt med lite skidåkning. eller?
Jag som är så jävla grym på det!
Kul Kul Kul!!!


/Robin
 


Kommentarer
Postat av: Emle

- SOS Alarm Parkeringshuset Punkten

- .......... vad sa du?

- SOS Alarm Parkeringshuset Punkten

- ............

- Hallå??

- Eh... vi kommer inte ut!

2010-03-03 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0