Nu är bytena igång.

Igår var en bra dag för mig på bytesmarknaden.

Jag bytte plektrumet mot en endollarsedel.
På jobbet igår morgon, så pratade jag lite med min coworker Jimmy "Bernhtsson" Bladh.
Jag suktade lite efter ett byte mot en röd slips, som han haft med till en av våra "Finfredagar" som vi burkar köra som en "kul grej" på jobbet. Tyvärr gick inte den dealen igenom, då Jimmy tyckte att hans slips var mycket mer värd en så.
Jag har tidigare lagt märke till att Jimmy haft med sig endollarsedlar i plånboken, (Vilket han har flashat med dem ett antal gånger), så jag föreslog ett byte mot en sådan. En tveksam Jimmy gav med sig efter en lång stunds förhandlande.  

Jag är väldigt nöjd med bytet.

.

Efter bytet med endollarssedeln var jag genast på jakt efter nya erövrningar.
Jag fick några bra erbjudanden.
Emil var fort framme och var intresserad av ett byte. Dock fick han avslag då bytet bara innehöll några pappersnäsdukar och två pennor han haft enda sedan gymnasietiden.
Så det blev Nej tack, men tack ändå.

Vad har ni för bytesförslag mot en "George"?


/Rob




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0