Grymt byte idag!!!

Igår skickade jag ut ett mms till några som jag tänkte kunde vara intresserade av ett byte mot mina mössor.
En som direkt nappade på bytet var Thomas Norman. "Thompa" känner ni nog mest som poänkungen från Div. 3.
Han spelar iår i Köpings IBF. Thomas har på 21 matcher gjort 54 mål och 33 assist vilket ger honom smått otroliga 87 poäng. Thomas blir en oerhört viktig pelare i det lagbygge som KIBF håller på med.
Men rykten säger att han är påväg bort. Jag tippar på antingen Örebro eller varför inte Västerås?.

Thomas erbjöd sig att byta mina fina mössor mot en Real madridtröja med Beckham på.
Jag bad honom ta med den till jobbet på tisdag morgon, vilket han gjorde.
Jag lät Thomas prova mössorna. Han verkade inte alls gilla dem. Men till slut så kände han att han ville lägga sitt stå i stacken för att jag skulle kuna fortsätta med bloggen och bytena.


Tack Thompa för den Fina Tröjan!!
Tröja
Någon som är intresserade av att byta något mot denna?



Två lyckliga vänner i Thomas nya mössor!



/Rob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0