Nu..

..har jag bytit bort fotbollströjan. Det byte jag var nöjdast med var det svåraste att byta bort.
Jag har under hela veckan försökt att byta bort tröjan och provat många olika taktiker.

Jag inledde bytesveckan med att skicka ett massmms till några polare. Ingen respons från någon.
Förutom en viss Daniel Harlén som var måttligt intresserad. Han ville tracka på mig två innebandybollar men Nej du Daniel. Bättre kan du!

Veckan fortsatte med att jag kollade igenom den massiva kommentarlistan.
Inget napp där heller dock.

Idag gjorde jag ett sista tappert försök att försöka byta bort den ädla David Beckham tröjan.
Jag skickade ett massms till några utvalda nära och kära.
Min kusin Jessica vart lite småsugen sådär, och skulle leta igenom sitt garage.
Efter en tids letande så hade hon hittat ett perfekt bytesobjekt.
En Magträningsmaskin.

 


Tack Jessica. Ruggigt bra.

Den är självklart testad och den fungerar alldeles utmärkt.
Väldigt bra till att träna upp magmusklerna hemma framför tvn.
Tänk dig en fredagkväll, när kompisarna sitter framför Let's dance och moffar i sig chips och godis.
Då tar du fram din Magmaskin istället och kör ett pass 30 x 3min. Vad avundsjuka de skulle bli!

Vem vill byta en magmaskin med mig?
Kommentera om ni vil byta.


Bara så ni vet, vill Emil Sjöberg aldrig byta något. Kul kille!

Tänkte även unna mig att tacka min gode vän Emil Falk då han talade väldigt gott om mig i sin blogg, utan att jag sett det förens nu.
Han har också en lika magnifik blogg som jag. Han skriver dock lite mindre om byten och mer om sport.
http://emilfalk.kaksport.se/




/Rob



Kommentarer
Postat av: Falk

Misslyckas du anmäler jag härmed mitt intresse för att erhålla denna magnifika maskin!

2010-03-23 @ 09:38:10
Postat av: Helle

Vad sägs om denna?

http://accessories.euro.dell.com/sna/products/I_O_enheter/productdetail.aspx?c=se&l=sv&s=dhs&cs=sedhs1&sku=570-10439

2010-03-24 @ 08:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0